niedziela, 28 października 2012

Naszyjnik Imie - Już jest!






Witam,

W dzisiejszej notce, mam zaszczyt zaprezentować Wam biżuterię marki Naszyjnik Imie.pl.

Dostałam przemiła wiadomość od przedstawiciela firmy oraz zostałam poproszona o zrecenzowanie tego oto naszyjnika.
Miałam oczywiście dowolność jeśli chodzi o napis jaki znajduje się na naszyjniku ("Magz").
Po kilku dniach oczekiwań, dostałam paczuszkę do domu.

Moja reakcja?
Po otwarciu małego, jakże pięknego pudełeczka byłam zachwycona to w jaki sposób wygląda, jest wykonany (dodam, że jest to złoto).
Zawsze marzyłam o takim naszyjniku, gdyż wygląda i prezentuje się bardzo oryginalnie.

Do czego pasuje taki naszyjnik?
Mogę śmiało powiedzieć  że pasuje do większości zestawień ubraniowych, ale najbardziej pasuje do looku wieczorowego.
Bardzo chętnie będę teraz zakładała to cudo na różne okazje.

Naszyjnik tylko dla bloggerek?
Nie, w zupełności nie. Jest to przede wszystkim dobry prezent np. na urodziny, który serdecznie polecam!

Z czego wykonany jest taki naszyjnik?
Ze srebra 0.925, pozłacanego 18k Złotem.

Czy można wybrać sobie długość łańcuszka?
Tak, oczywiście. Przy zamówieniu jest taka możliwość.

Polecam ten naszyjnik...
osobom, które lubią się wyróżniać, oraz które lubią oryginalną biżuterię :)

Zanim przejdę do pokazania zdjęć, chciałabym bardzo podziękować firmie Naszyjnik Imie za współpracę.
Dziękuję za przepiękny naszyjnik, który na pewno będzie mi towarzyszył w kolejnych notkach :)












(Zdjęcia zostały zrobione przez mojego mężczyznę, któremu bardzo mocno dziękuję<3)


xoxo
Magz

2 komentarze:

  1. śliczny jest ;)
    kartasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A person necessarily lend a hand to make significantly posts I'd
    state. This is the very first time I frequented your
    website page and up to now? I surprised with the
    analysis you made to create this particular submit incredible.
    Great task!

    OdpowiedzUsuń